-->

sobota, 17 listopada 2012

sisters power!

no witam słodziaki 

od wczoraj mamy straszną mgłe -,- ze nic nie widac.
ale postanowiłam sie dzisiaj wybrać do przemyśla 
po pierwsze bo na zmierzch i zapłacic tańce bo zostałam wyczytana ze nie mam zapłacone
mniejsza potem kupic coś Klaudi i  mamie na urodziny. 
postanowiłam ze pokaże co musze kupić w najbliższym czasie. 
tak więc : 


komin widziałam w cubusie podobne wiec pewnie się wybiore i spodnie na które poluje od pewnego czasu 
a koszule sprobuje znajeśc na allegro



no i jakieś zdjęcia z wakacji ;) 


 kot robiony lustrzanką Martyny ;o  która jest cudowna 





enjoy 


2 komentarze:

  1. Jeju jakie cudowne zdjęcia ! :*
    + możesz podać mi pełny adres swojego bloga? bo chciałabym zacząć Cię obserwować,a jak wchodze na niego przez fotoblog, to się nie wyświetla adres tylko photoblog proxy. ;/
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń