-->

poniedziałek, 10 grudnia 2012

Pseudo photography

siemasiema.


przepraszam ze tak długo mnie nie było ale po prostu nie miałam kiedy wejść
no i postanowiłam ze do 20 grudnia czyli dopóki nie dostane lustrzanki 
będę dodawała zdjęcia z lata czy coś bo mam  ich pełno. 
ogólnie przyszłam ze szkoły i poszłam spać ;o byłam tak 
padnięta i chyba dalej padnę w kime..
rano na roraty jak zwykle 
no to zgubiłam 2 obrazki i znowu będę musiała chodzić dodatkowo 2 razy.
o i dowiedziałam się że bierzmowanie mamy gdzieś 24 marca
 czy coś a w indeksie pustki ;o zadnych spowiedzi nic. 
dobra tutaj jakieś zdjęcia .. 








jakieś pomysły na następną notkę ? 



10 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia i ciekawy blog ;)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. kurde zakochałam się w tym ostatnim zdjęciu *_*
    masz talent :3
    Powodzenia w zbieraniu podpisów czy tam czegoś do indeksu xd :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mi narobiłaś ochoty na ciasto !!!!!! *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na lustrzanke musze czekac do lutego/marca, ale myśle, że wytrzymam!

    OdpowiedzUsuń
  5. (Dzięki za kom. u mnie.Chcę kolczyk w wardze najbardziej ^^)
    Woho, no to leć zbierać obrazki na bierzmowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. d3000, ale to nie mój. ja focę olympusem jak na razie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wstaw zdjęcia swoich ubrań itp. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie na mały konkursik na www.gusiak15.blogspot.com
    Będzie mi bardzo miło;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaką książkę masz na fotografii?
    Sony Alpha 360 - wybielam/nadaję mleczny odcień zmieniając krzywą;) Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń