-->

poniedziałek, 31 grudnia 2012

Podziękowanie

witam !




 Jak kazdy to każdy .
 Te 366 dni było naprawdę naprawdę pięknych. 
 Ale to wszystko nie udało by się bez przewiniętych przez moje życie osób nie było by takie jakie jest teraz. Dużo osób odeszło, przyszły nowe nie wiem czy lepsze czy nie ale poprostu inne, z każdym wiąże się jakaś historia z jedymi kilku dniowa w innymi wieloletnia, ale wyjątkowa.
Nei wierze ile się zmieniło, jak ja się zmieniłam, na lepsze na silniejsze i na mocniejsze, a jeśli nie jestem jeszcze wystarczająco silna to mam na to czas w nadchodzącym przyszłym roku. Nie mogę skończyć notki sylwestrowej nie wymieniając tych wszystkich wspaniałych mordek.

Angelika - cześć Blond grubiutki króliczku  nie mam słów żeby to opisać, wszystko wszystko i wszystkoz Tobą przeżyłam najwięcej i to był zdecydowanie nasz rok ever.  Widzimy się w ferie skarbie. Kocham Cię i oby 2013 był równierz taki zajebisty dla nas <3

Aleks - ty ty  Aleksie. Nie wierze, że to było w tym roku, ale tak było, dziękuje za 12459274 godzin przesiedzianych na gadu i za gadanie godzinami za to ze MASZ bardzo zajebiste jabłko haha. Za to ze nigdy nie traciłeś nerwów. Jak najdłuzej przyjażni z toba bez tych kłótni i jęczenia mi do słuchawy. Za wspomnienia i za uśmiech do dziś.  dziekuje <3

Pycia - za wszystko mój drogi mężu <3

Wiola - o nasza wiola ty juz tam wiesz za co. Ze ze mna wytrzymujesz w jednej ławce 
i zwalanie wszystkiego na mnie na polskim. dzieki dzieki dzieki <3

Oliwia - wprawdzie ostatnio sie popsuło między nami ale dziękuje. Dzięki za uśmiech i fajne chwile pod koniec wakacji az do teraz. dziekuje <3

Maćku - Maćku z mojego kochanego aska. wprawdzie znam cię krótko ale czuje jakbyśmy się znali od dawna. Dziękuje za te twoje cholerne XD  <3 


1 komentarz:

  1. Szczęśliwego Nowego Roku : **
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń