-->

poniedziałek, 28 stycznia 2013

cracovia

czeeeeeść
wczoraj wróciłam z Krakowa
unihokej chłopaków udany 
3 miejsce jest 
szkoda ze na 3 drużyny haha
byliśmy w Auschwitz - Birkenau
w którym było całkiem całkiem ok ale spodziewalam się czegoś innego 





potem pojechaliśmy właśnie na zawody 
gdzie byli oczywiście koledzy poznani w Warszawie 
czyli Ludźmierz ! 
Ludźmierz który wygrał z nami 14 do 2 hahaha
i Tychy ograły nas  4 do 2 :)
Oczywiście nie odbyło sie od delikatnie mówiąc opierdolu 
ponieważ byłam za Ludźmierzem a nie za naszymi a co ! 






i Sebastian który był taki słodki.
No i zdobył serce wszystkich dziewczyn 
grając w przerwach ! 





potem oczywiście kilka zdjęć z autokaru,hali
i jedno z rynku ponieważ było tak zimno ze nie chciało mi się nawet robić zdjęć ! 
no i zdjęcie z Muszem robione chyba o 5 nad ranem i zaspana ja bez grzywki 
ale co mi tam ! 
+ przed kościołem na rynku pare osób spotkało się z ziemią :)




enjoy !

1 komentarz:

  1. O to widze wycieczka udana, lubię Kraków :)
    Oj tam co z tego, że 3 miejsce liczy się zabawa,haha ^^
    Jaki mały słodziak :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń