-->

poniedziałek, 19 listopada 2012

you need a blooming shower!

no hej. 

poszłam do szkoły... ta poszłam autem spokospoko i wyniki z testow -,- 
10 pkt z niemca przemilcze ... 
doszły do nas kolejne dwie pary w szkole nono seksu haha 
marzne pije kompocik i robie przeplatanke i jakos mi nie wychodzi
wracałam sobie z jagoda i obliczałyśmy ile moja mama zarabia przez 4 miesiące 
pobytu w holandii nono. 

 bilecik chyba zostawie do konca życia <3 

 znalazłam przywieszke konia
po paru minutach wyleciał mi z reki i no nogi nie ma -,-

 siedzę i jestem w trakcie rysowania. zdjecie telefonem wiec jakość powala

 a w piekarniku szarlotka <3 


kupiłam under twenty a mama podała Ewelinie dwa płyny do kąpieli dla mnie które pachna ślicznie *.* 

5 komentarzy:

  1. Oh tez chcialam isc na zmierzch, ale nie mam kiedy :(
    Zaobserwujesz?
    www.tanecznedusze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. tez bym chciała ^ :d
    ładny rysunek :p

    OdpowiedzUsuń
  3. oo boże boże boże bożenkoo. podziel się szarlotką :D !

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo a ja dzisiaj idę na Przed Świtem cz. 2 ^^
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń