-->

piątek, 23 listopada 2012

oo

no eloelo słodziaki. 

miałam jechać na tance ale niestety są odwołana dzisiaj i jutro eh już niedługo święta
o jej jak szybko leci zaraz półrocze a moje oceny przemilczę. 
zabrałam się za robienie plakatu i choinki ale jebana mi się nie udaje .
poszperałam coś w necie i zalazłam świetną stronę z dodatkami które 
są o dziwo strasznie tanie mianowicie iloko.pl i mam zamiar coś sobie kupić wiec :
bransoletka

bransoletka

bransoletka

naszyjnik


wisiorek


wisiorek

wisiorek


klipsy do kołnierzyka


klipsy do kołnierzyka



pierścionek na dwa palce


pierścionek


musimy dobić do 100 zł z Justyną żeby mieć przesyłkę gratis
ale duzo osób chyba zamawia wiec nasz cel bedzie osiągnięty 








10 komentarzy:

  1. fajna biżuteria no i tania:D

    OdpowiedzUsuń
  2. O no własnie ostatnio dużo słyszałam o tym iloko.pl !
    Chyba sobie coś zamówie :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zamawiam po 24 gdzieś wiec 25-26 dostane te cuda i powiem ci czy warto !

      Usuń
  3. Faaaajnie tu masz, widzę, że dopiero zaczynasz - a początki obiecujące, super ;)

    Obserwujemy?


    http://takeabreakk.blog.onet.pl/bizu-bizu,2,ID517788718,n

    OdpowiedzUsuń
  4. druga bransoletka piękna ! a odpowiadając na Twoje pytanie - sweterek to stary łup z sh :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam zamiar pozamawiac ją jako pierwszabo tylko narazie część zamawiam ;) jakoś czesto chodze do sh ale nigdy nie mam az takich łópów musze się bardziej postarać ;d

      Usuń
  5. Wow jakie tanie dodatki :)
    Fajny blog :)
    zapraszam do obserwowania mojego bloga :)
    doniadominikam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń