-->

sobota, 1 grudnia 2012

eloeloelo.

po wywiadówce i ......... mam zakaz na komputer. Tatuś pojechał sobie do p-śla 
to ja korzystam ;) 
byłam wczoraj na tancach i sie dowiedziałam ze jedziemy do Hiszpanii *.*
wszyscy juz kisiel w majtkach a potem dodała ze w 2014r i jakoś trzeba bedzie 
poczekać. zimnoo śnieg właśnie zaczął padać ojojojoooj kocham śnieg. 
i za 20 dni mama wraca jej <3 
zima zima a ja w trampkach chodze
musze kupić jakieś buty
bardziej te z korzuszkiem tylko nie na koturnie 
ugh nienawidze koturn.

 melanż u Andrzeja haha 

od mamy <3





 i takie tam jakieś

9 komentarzy:

  1. jakie niesamowite te Twoje zdjęcia *_* piękna figura *_*
    Ojj.. na długo masz kare ?-.-
    hahaha jaki melanż :D
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. To ty się tak wyginasz na tych fotkach??? zdjęcia są poprostu zajebiste:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo świetne zdjęcia:)
    chciałabym tak umieć;p
    a ile już tańczysz?

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie dzisiaj spadł! Pozdrawiam i zapraszam: enough-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jak dobrze ze trafiłam na twojego bloga :) tez tancze i to pewnie to samo co ty :)
    szkoda ze nie ma obserwatorów bo chętnie bym nim została.

    OdpowiedzUsuń
  6. to jest minerał ;) dziękuję♥

    OdpowiedzUsuń
  7. a to w czym się zakochałaś, to rozsypane kawałki szkła ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Boszzz świetne zdjęcia *.*
    Ostatnie <3

    OdpowiedzUsuń